|
|
אסופה כזו של חולי נפש כבר הרבה זמן לא ראיתי
|
XYZ
| |
18:47 1/05/2008
|
בני שטן !!
"צאצאי הרוצחים" ?! כך מכונים בפיכם אזרחי המדינה הזו ? |
|
|
|
הפיתרון הסופי. פרק מיוחד עמוד האש.
|
לזכור ולא לשכוח.
| |
16:16 1/05/2008
|
http://www.iba.org
http://www.iba.org.il/media/?israel60=199&broadcastUrl=http%3A%2F%2Fswitch5%2Ecastup%2Enet%2Fframes%2F20040704_IBA_Popup%2Fiba_gray%2Easp%3Fai%3D3191zA81ar%3D50_1_2008-04-30_075450 |
|
|
|
הפתרון הסופי הוא המדינה הציונית שהוקמה בדמם של 6 מיליון יהודים
|
יהודי
| |
16:24 1/05/2008
|
בס"ד
בשביל לדעת זאת אין צורך לראות סרט תעמולה ציוני זול. |
|
|
|
מאמר האם יש קשר בין יום ה"עצמאות" לפרשת קדושים? הרב משה צוריאל מאתר ישיבה
|
הועתק מאתר ישיבה
| |
13:45 1/05/2008
|
האם יש קשר בין "יום עצמאות" לפרשת קדושים?
הרב משה צוריאל
השיעור ניתן בניסן תשס"ז
נערך על ידי הרב
מוקדש לרפואת
יהודה בן הדסה הינדה מלכה
בכל שנה ושנה חל "יום עצמאות" בשבוע שקוראים בו פרשת קדושים. ודאי שאין שום דבר כלל ישראלי המתרחש במקרה (מהר"ל, "גבורות השם", תחילת פרק עב). ומה כתוב בה לעניננו? "והייתם לי קדושים כי קדוש אני, ואבדיל אתכם מן העמים להיות לי" (ויקרא כ, כו). מפרש רש"י [בשם חז"ל] "אם אתם מובדלים מהם, הרי אתם שלי. ואם לאו, הרי אתם של נבוכדנצר וחבריו" [והם יעשו לכם ח"ו צרות].
מכאן שהעצמאות האמתית שלנו, להיות עם חפשי בארצנו, מותנית בכך שנהיה קדושים (לפי גדרי התורה) וגם נהיה מובדלים מהאומות. מצב הקיים בימינו שאנו תלוים בקאפריזות של נשיא אמריקה, או לפי החלטותיו של ארגון האו"ם, או הקוורטט האירופי, הוא מצב גרוע. איך נשפלנו שלימדנו אותם והרגלנו אותם להיות שולטים בנו? והכל מפני שאנו רוצים את ממונם? האמת היא שאין לנו עדיין עצמאות אמתית.
אמנם כן, מאז קום המדינה מתקיים ויכוח מר בין חלקי הציבור שומרי המצוות, אם לחגוג יום זה או לא? המצדדים בעד, מצביעים על קיבוץ גליות מפליא ביותר (למעלה מחמשה מליון תושבים יהודים!). וחלק גדול מהעולים ההם אילו נותר בגולה היה מתבולל באומות, לפי אחוזי הסטטיסטיקה שאנו מכירים בזמננו. והנסים הכבירים המלווים אותנו לאורך כל הדרך, מלחמת ששת הימים ועוד, כלום הם אינם מגלים לנו כי "קול דודי דופק"? וגם רבוי ושגשוג מרכזי התורה בארצנו, ישיבות ומוסדות לימוד תורה בכל אגפיהם, הנם בשיעור עצום שלא היה בישראל זה כבר מאות שנים.
אבל לעומת זאת, יטענו השוללים, מי לא יודע שנציגי הממשלה מנהלים מלחמה עקשת נגד קיום תורה ומצוותיה. הרב הראשי ר"ש גורן ז"ל העיד כי היה נוכח בהשבעתם של שבעה נשיאים מישראל, מאז קום המדינה. אצל אף אחת מהן לא היה נואם אחד שהזכיר שמו של הקב"ה או ענין התורה. כך נוהגים גם ראשי המדינה כשמדברים לעם בשידורי רדיו וטלויזיה בערב ראש השנה בכל שנה. והשתקה כזאת קיימת גם בעיתונות החילונית והטלויזיה. וכן ניכרת האפליה בין תקצוב מוסדות התורה לתקצוב מוסדות השכלה כללית (אוניברסיטה, טכניון וכו''). ועוד רשימה ארוכה של תלונות מוצדקות.
לאחרונה, מאז הגירוש המרושע של תושבי גוש קטיף, נוסף חיל רב לשוללים חגיגות יום עצמאות. מדינה הנוהגת איפה ואיפה כלפי תושביה, יד רכה נגד ערבים (שחרור מחבלים וכו'') ויד קשה נגד מתנחלים (פינוי אכזרי של עמונה והמאחזים) כלום נשמח בה? וכאן נצטרפו לשוללים דוקא אלו שהם מהציוניים ביותר!
איפה האמת? מי צודק? כל צד מביא טענות וראיות לעמדתו. כיצד נדע מה נכון לעשות? בדבר זה, כמו בהרבה ענינים אחרים, טוב נעשה אם נלמד לקח מדברי גאון עולם מרן הרב אברהם יצחק הכהן קוק. הוא כבר צפה בעיות מעין אלו בתקופתו. ומה הוא השיב? במאמר "להוסיף אומץ" (מובא בספר "מאמרי הראי"ה", עמ'' 72-73) הוא ממשיל משל על כורים החופרים באדמה למצוא מעין מים. אחרי עמל רב של קידוח באדמה, אט אט מתחיל לעלות זרם דל ועלוב של מים, רובו דלוח ובלתי ראוי לשתיה. רבים מקבוצת החופרים מפסיקים מלאכתם ועוזבים את המקום. הם אכולי ייאוש וסבורים כי אין טעם להמשיך.
"הנה כל יגיעתנו לריק, מה בצע בעמלנו?" אבל אחרים מהעם, בריאי גו וחסוני נשמה, גוערים בהם על פחדם מפני הרפש הנראה בפרץ מים. "מדוע אינכם שמים על לב, כי רק מפני שעדיין לא באנו עד העומק הרצוי, עד המקום אשר שם המים הצחים משיבי נפש זורמים, בשביל כך הננו רואים כעת עדיין מים דלוחים? על כן אחי, במרץ אדיר יותר, בכוחות כבירים יותר, נחדש את מפעלנו הגדול".
טועים החושבים כי הרב חי בעולם החלומות, ולא הכיר "את המציאות". הוא ידע היטב על הכפרנות בדורו, והכיר מעללי הפושעי |
|
|
|
המשך המאמר של הרב משה צוריאל מאתר ישיבה
|
מאתר ישיבה
| |
00:23 2/05/2008
|
בבא קמא דף נב ע"א]. ויש לפעול בכל מישור אפשרי וחוקי נגדם. אבל גם הכואבים את כאב ציון על טעויותיהם של אלו המתחברים לאומות העולם ומזיקים לאינטרס הישראלי (וגם גורמים להרוגים רבים מצדנו); והכל מפני שאיפתם לקבל סכומי כסף נכבדים מהגוים, בכל זאת אין לנו לשכוח כי גם רשעות איומה זו אינה סותרת לתכניתו של הקב"ה. בסופו של דבר גם עיוותים אלו נלקחו בחשבון, והם לא יעכבו את גאולתנו המתממשת. אלו הם מהסימנים הגדולים שפירטו חז"ל (סנהדרין צז ע"א). מפני הצרות הנוראות הללו אמרו מקצת מהחכמים "ייתי ולא אחמיניה!" (סנהדרין צח ע"ב). אבל מי כמו המקובל הגדול (חגיגה יג. "מעשה מרכבה") ר'' יוסף שהכריז באיתנות (שם) שהוא מוכן לשבת בצילו של זבל חמורו של המשיח, ויאמין בבואו. כי מה תפקיד הזבל? לגדל אח"כ פירות יפים. עוד נעבור את הגל הזה.
הערה נוספת: דברים הנ"ל שאבתי מדברי הראי"ה קוק, כפי שהבנתי. יום אחרי כתיבתם הזמין לי ה'' בסד"ש מיוחדת דברי גדול המקובלים, ממפיצי דברי הגר"א, רי"א חבר בספרו על אגדות "אפיקי ים" (לסנהדרין צז.) שם כותב: "אין ישראל נגאלין עד שיתיאשו מן הגאולה וכו''. כי כל דבר אינו עולה למדריגה יותר גדולה כי אם אחר האפיסה ממה שהיה בתחילה. כמו הגרעין [באדמה] שאינו יכול לצמוח כי אם אחר שכבר כלה ונרקב לגמרי, שיהיה פושט צורה ולובש צורה. וכמו כן בתחיית המתים, אי אפשר עד שיחזרו לעפר וכו''. וכן המיתה לאדם [היא] לצורך גדול שאם לא כן אינו יכול לעלות למעלה יותר גדולה. וכמו כן בגאולת ישראל, אחר שיגיעו ל''אפס עצור ועזוב'', ויהיו כאין ממש מרוב הצרות והשפלות ורבוי רשעים שבעולם, אז יגאלו" עכ"ל לעניננו.
ולפני זה על ד"ה ''חכמת סופרים תסרח'' כתב: "כי אז יתגלגלו כל נשמות ערב רב שהם עזי פנים שבדור, והם עתידים להיות רועים על ישראל [שליטים פוליטיים] וכו'' ויתרבה המינות והאפיקורסות וגם ירבו המסורות כמ"ש לקמן" עכ"ל. כלומר אותם ה"מוסרים" את א"י ורכוש יהודי לידי הגויים, וכן השואפים לעשות כך, הם עצמם סימן ההיכר לגאולתנו המתממשת מול עיננו. ונצדק קודש |
|
|
|
חג שמח ומבורך לכם, עם ישראל
|
יהודי
| |
13:37 1/05/2008
|
בס"ד
יום שמחה זה יש לציינו בחגיגות ומשתה. לא לתת לס"מ דריסת רגל, רח"ל. |
|
|
|
רשע? מ שהוציא עצמו מהכלל. כפר בעיקר.
|
פנים רבות יש לו לרע.
| |
15:32 1/05/2008
|
|
|
|
|
יש לכם היום פולחן אלילי חשוב. אל תשכח ללבוש שק ולשים אפר על ראשך
|
יהודי
| |
15:40 1/05/2008
|
|
|
|
|
היום זה על באמת יום חג שנקרא ה1 במאי שזה חג הפועלים שיסד אותו שמש העמים הלוא הוא סטלין
|
בוריס
| |
17:26 1/05/2008
|
|
|
|
|
תראו מה יום השואה חל היום בתאריך ה1 במאי שזה חג הפועלים
|
עמיר פרץ העובדים
| |
12:40 1/05/2008
|
|
|
|
|
"יהושע (וגילה) קום הילחם בעמלק"
|
א ש בוחניק
| |
11:10 1/05/2008
|
זה הזמן שלך לפעול למגר את כל הלשון הרע שבאתר אחת ולאלתר |
|
|
|
לא כל מי שלא חושב כמוך הוא בהכרח דובר לשון הרע!
|
ח
| |
11:11 1/05/2008
|
|
|
|
|
מסמך מצמרר על הנאציזם הציוני ותפקידו בשואה
|
יהודי
| |
11:09 1/05/2008
|
בס"ד
בינואר 1941 הגיש ארגון המחתרת הציוני "לוחמי חירות ישראל" (הידוע טוב יותר בשמו לח"י או כנופית שטרן) הצעה רשמית מטעמו לדיפלומטים גרמנים בביירות לכונן ברית צבאית - פוליטית בינו לבין גרמניה הנאצית.
להלן ציטוט מתוך ההצעה הציונית "לפתור את הבעיה היהודית באירופה ולקחת חלק פעיל בלחימה לצדה של גרמניה הנאצית"(המסמך המקורי מצוי בארכיב הגרמניAuswertiges Amt Archiv, Bestand 47-59, E224152 and E234155-58. ):
"תנועת לח"י מכירה היטב ברצונה הטוב של ממשלת הרייך הגרמני ופקידיה כלפי פעילויות ציוניות בתוך גרמניה ותוכנית העלייה הציונית מביעה את העמדות הבאות:
1. אינטרסים משותפים יכולים להתקיים בין סדר אירופאי חדש המבוסס על הקונספציה הגרמנית והשאיפות הלאומיות האמיתיות של העם היהודי כפי שהללו באות לידיי ביטוי במצעה של תנועת לח"י.
2. שיתוף פעולה אפשרי בין גרמניה החדשה לבין היהדות במתכונת עממית - לאומית מחודשת.
3. הקמה של מדינה יהודית על בסיס לאומי -טוטאליטרי הקשורה לרייך הגרמני באמנה צבאית ומדינית, תבטיח את שמירת האינטרסים הגרמניים העתידיים במזרח התיכון ואת חיזוקם.
על בסיס שיקולים אלה ובתנאי שממשלת הרייך הגרמני תכיר בשאיפות הלאומיות של תנועת לח"י, תנועת לח"י פלשתינה מציעה לממשלת הרייך לקחת חלק פעיל במלחמה לצד גרמניה.
הצעה זו של תנועת לח"י תכלול פעילות צבאית, פוליטית ומודיעינית בפלשתינה ולאחר מספר צעדים ארגוניים, גם מחוצה לה. "יהודי" אירופה יעברו אימונים צבאיים ויאורגנו ביחידות צבאיות תחת ההנהגה והפיקוד של לח"י. הם גם יקחו חלק בפעילות מבצעית לצורך כיבוש פלשתינה, במקרה שחזית כזאת תיפתח.
שיתוף הפעולה של לח"י מתיישב גם כן עם נאומו האחרון של קנצלר הרייך הגרמני, בו היטלר הדגיש שהוא ישתמש בכל קומבינציה וקואליציה על מנת לבודד ולהביס את אנגליה."
|
|
|
|
נָפְלָה (השכינה) ולֹא תּוֹסִיף קוּם- רק השם יקים אותה בגאולה שלמה למלכות
|
והשם יעזור
| |
10:26 1/05/2008
|
נָפְלָה ולֹא תּוֹסִיף קוּם, נפלה השכינה, כנסת ישראל בגלות האחרונה ולא תוסיף קום, ולמה לא תוסיף קום?
כי השכינה וכנסת ישראל לא יקומו לבד, אלא השם יקים אותה בעצמו בגאולה שלמה.
לכן המדינה לא קמה.
קמה לנו הזיה.
ואפשר להבין את אלה שלא מכירים בהקמת המדינה, כי אכן עם ישראל עדיין נמצאים בעפר ובגלות בכאב ובייסורים ועוד לא קמנו בגאולה.
כל החגיגות האלה הם סתם הזיות ולא אמת, אין עדיין על מה לחגוג, אויבנו עדיין רוצים לכלותנו ובעזרת השם נינצל ותהיה לנו גאולה וקימה ברחמים. אמן כן יהי רצון
|
|
|
|
צודקת - הצדיקה היחידה פה והכאב מובן
|
את הצדיקה היחידה פה
| |
11:08 1/05/2008
|
כי אנחנו עדיין בעפר הגלות כמה שהנה צודקת מי שכתבה את זה , אולי הצדיקה היחידה פה שלא מדברת לשון הרע ונזהרת בדיבוריה
לכל באי האתר !! קחו דוגמא ממנה (זאת שכותבת ה'' ירחם) היא מופת לדרך ארץ ותורה
וה'' ירחם |
|
|
|
מצווה לעמוד דום בצפירה , ככה נהגו אבותינו כפי המסופר בתורה
|
אהרון
| |
10:22 1/05/2008
|
בתורה כתוב שמתי מתו בניו הצדיקים והקדושים של אהרון הכהן , אז כשמתי אהרון הכהן שמע בשורה מרה זאת מפיו של משה רבינו , התורה מעידה על אהרון הכהן , וכתוב עליו:"וידום אהרון" , כלומר אהרון עמד דום בדקת דומיה והיה בדממה ולא דיבר , ומאז ועד היום כל עדות ישראל עומדות דום ודקת דומיה לזכר המתים , ויהודי שלא עומד דום לזכר בני עמו היהודים ראוי לנזוף בו ולגנות אותו ואין לצרפו למניין ולא ממנים אותו להיות שליח ציבור |
|
|
|
וידום מלשון "דממה"
|
מה פתאום?!
| |
10:26 1/05/2008
|
לא דיבר, לא בכה, קיבל בהכנעה את רוע הבשורה.. אך בטח שלא עמד דום, אלא זז חי ונשם.
לעמוד דום זה מנהג פגאני ידוע שעובדי האלילים היו נוהגים לפני מלכיהם ולפני אליליהם בטקסים שונים. |
|
|
|
לעמוד דום ולהגיד אל מלא רחמים
|
אבי
| |
22:41 1/05/2008
|
כמובן לעמוד דום ולחשוב על סרט או על הבלים זה יותר חמור מלא לעמוד . |
|
|
|
למה נבחר יום זה ליום השואה ע"י עסקני השואה
|
ציוני
| |
09:41 1/05/2008
|
ביום כ"ז בניסן ביקשו מפקדי הגסטאפו להעניק כמתנת יום הולדת להיטלר שר"י את החרבת גטו ורשה בהפגזה כבדה שתשים סוף למרד גטו ורשה בו עמדו לבדם יהודי הגטו מול מכונת המלחמה הנאצית.
על כן נקבע יום זה כיום השואה הממלכתי במדינת ישראל כמחווה ציונית להנצחת זכרו של היטלר שנמחה מהעולם, אבל צריך לחגוג את יום הולדתו כמידי שנה ולכן אנחנו חוגגים את יום הולדתו של הצורר הנכבד, כי אין מי שיגיד עליו קדיש.
הבה נתפלל לזכרו. |
|
|
|
לא לעמוד דום היום
|
רעואל
| |
10:01 1/05/2008
|
זה מנהג של גויים כגון בהייל היטלר.
לא לעמוד לזכרו של היטלר ! |
|
|
|
לעמוד דום לאיחוד עם ישראל ולהגיד פרקי תהילים, שעת רצון של איחוד
|
והשם ירחם
| |
10:19 1/05/2008
|
לא לפספס את האיחוד שנמצאים בו עם ישראל ברגע האזעקה, אף שהיא רק קליפה אפשר לנצל את הפנימיות של האיחוד לאמירת פרקי תהילים כי האיחוד הוא עת רצון וכוח.
לא לפספס.
כי כל ישראל הם נשמה אחת בדרגות כאלה או אחרות. |
|
|
|
יחרב'תום כל שונאי ישראל, מבית ומחוץ.
|
נצלני שואה נמאסתם
| |
00:09 2/05/2008
|
ויפן כה וכה
וירא כי אין איש
ויך את המצרי
ויטמנהו בחול.
כן יאבדו כל אויביך ישאל
ואוהביו כצאת השמש
בגבורתו. |
|
|
|
גורל אחד לישראל, וכל השאר לעזאזל, ואכלתם ישן נושן וישן מפני חדש תוציאו, ונתתי שלום עכשיו בארץ ויפה שעה אחת קודם לביאת האור החדש על ציון במשפט תפדה או אנטיפדה
|
צי יונה נץ גר + מניה
| |
09:21 1/05/2008
|
|
|
|
|
הציונים - נאצים יזילו היום דמעות תנין על שישה מיליון יהודים שרצחו
|
יהודי
| |
09:15 1/05/2008
|
בס"ד
השנה שוב נהיה עדים בעל כורחנו למחזה האבסורדי, המבזה והנתעב שחוזר על עצמו מדיי שנה בשנה בו צאצאי הרוצחים אבלים כביכול על קורבנות השואה.
בנסיבות אלה ראוי להזכיר היום פרק מפשעי הציונים בהונגריה הכבושה:
רודולף קסטנר, מי שעמד בראש ועד ההצלה של ה"סוכנות היהודית" בהונגריה בעת הכיבוש הנאצי נפגש עם אדולף אייכמן בקיץ 1944 וחתם עמו על הסכם שסלל את הדרך לרציחתם של מיליון יהודים הונגרים. ההסכם הציל ממוות כאלף עסקנים ציוניים וקרוביהם.
הנה מה שאמר אדולף אייכמן בשנת 1960 בראיון שהעניק לעיתון "לייף מגזין" האמריקני:
"קסטנר הסכים לסייע לכוחות ה-SS שהוצבו בהונגריה במטרה למנוע התנגדות יהודית בעת הגירוש למחנה אושוויץ... הוא אף הסכים, על דעת הממסד הציוני, לסייע בשמירת הסדר במחנות הריכוז... זאת, בתמורה לכך שאעצום עיני ואאפשר לכמה מאות פעילים ציונים לעלות לפלשתינה... זו הייתה עסקה מצוינת..." סוף ציטוט.
כחלק מן ההסכם עם אייכמן, הציונים הטעו את יהודי הונגריה ושיכנעו אותם לחשוב שהם נשלחים להתיישבות מחודשת במזרח - לא למחנות המוות, למרות שהציונים ידעו כי יהודים אכן נשלחים אל מותם בתאי הגזים לאחר שקיבלו לידיהם דו"חות מודיעין של בעלות הברית.
אך בכך לא די...
הציונים עסקו גם בשוד וביזה של רכוש יהודי וחלוקתו עם הנאצים. בתחילת 1945, קסטנר נסע לגרמניה יחד עם פושע המלחמה הגרמני קורט בקר לצורך חלוקת הרכוש שגזלו הגרמנים מיהודי הונגריה שנשלחו לתאי הגזים... ידוע שחלק נכבד מרכוש זה הגיע, במרוצת הזמן, לארגונים הציוניים השונים, למימון פעילותם השוטפת והקמת המדינה הציונית.
מאוחר יותר, הממסד הציוני שלח את רודולף קסטנר למשפטי נירנברג כעד הגנה לסנגר על פושע המלחמה הנאצי, קורט בקר - שעסק ברצח יהודים לאורך כל המלחמה. ואכן, בזכות הציונים, הרוצח הנאצי בקר ניצל מעונש.
לאחר המלחמה, קסטנר עבר למדינה הציונית ומונה לתפקיד של דובר משרד המסחר והתעשייה הציוני. במקביל, הפושע הנאצי קורט בקר שזוכה במשפטי נירנברג בסיוע ציוני, הקים בגרמניה חברה משגשגת שהרוויחה הון תועפות מעסקאות שעשתה עם... המדינה הציונית.
|
|
|
|
לזרוק מליוני יהודים לכבשן תמורת כמה גויים ממפא"י
|
נכון
| |
09:26 1/05/2008
|
זוהי עסקה ציונית טובה !
שאלו הציונים את הנאצים:
"התספו רשעים עם צדיקים.." ???
"חלילה לכם, תנו לנו את הרשעים וקחו את הצדיקים החרדים, תעשו בהם כטוב בעיניכם.. פחחחח...."
בן גוריון ימח שמו היה אנטישמי : זה מה שאמר על ניצולי השואה:
"אלא ערב רב ואבק אדם, ללא לשון, ללא חינוך, ללא שורשים.." |
|
|
|
העובדות שלך ממוצאות. היטלר לא היה בכלל חי ב1960
|
גיא
| |
10:24 1/05/2008
|
מי יודע איזה עוד שקרים אתה מספר פה כדי להצדיק את האידיאולוגיה החולנית שלך.... |
|
|
|
יש לך בעייה בהבנת הנקרא
|
המורי הזקן
| |
10:29 1/05/2008
|
כבר נדמה לי שמישהו כתב לך את זה.
לא מדובר כאן על היטלר ימ"ש שר"י, אלא על אייכמן ימ"ש שר"י ששיתף פעולה עם חוקריו וסיפר את העסקאות שעשו הציונים עם הנאצים.
חלק מחומרי החקירה הודלף במשפט ברוך השם ובזכות כך אנחנו יודעים את הפשעים של ההורים שלך. |
|
|
|
כן אני יודע.. שמתי לב לזה רק אחרי שהגבתי....
|
גיא
| |
10:55 1/05/2008
|
.שוב- תחסכו ממני את דעתכם עלי.
לא מעניין אותי. |
|
|
|
הפשע היחיד של ההורים שלי הוא שהם לא הזהירו אותי משטנים חובשי כיפה כמוך
|
גיא
| |
11:00 1/05/2008
|
שמבלבלים את המוח כל היום וחושבים שהם עושים עבודת קודש.
יש מין נטיה לחשוב שאנשים דתיים הם טובים יותר.
אבל הם רעים בדיוק כמו כל השאר.
ההורים שלי לא חיו בכלל בשואה מר מוח. אבא שלי בכלל ממוצא תימני. וההורים של אמא שלי סבלו בשואה חצוף. והמשפחות שלהם נספו כמעט כליל.
מי אתה בכלל שתעיד על עיסתם של אלמונים?
|
|
|
|
אתה לא יהודי ואפילו לא אדם.
|
חילוני
| |
19:50 1/05/2008
|
אבל זה לא באשמתך אלא בשל החינוך הקלוקל שקיבלת שבעטיו אתה בור ועם הארץ . |
|
|
|
הודעה לאמנון
|
אחד שמבין
| |
05:46 1/05/2008
|
על כבודו לדעת שהמכונה גיא פועל כפרובוקטור מטעם השב"כ. אנא שים לב בזהירות לדבריו
ציטוט {..גם אני הייתי לוחם בצה"ל ואני לא מתבייש על זה אפילו לשניה. הכרתי שם הרבה אנשים טובים..... בלה בלה בלה...
ושוב- אם אתה רוצה לקום ולעשות מעשה אני אצטרף אלייך בשמחה. אבל עד שלא תעשה משהו בנידון פשוט תשתוק...}
{אתה לא אוהב את הצביון של המדינה? ..אז תקום ותעשה מעשה? או שזה יותר מדי בשבילך? אתה מעדיף להתלונן ולהשאיר את העבודה המלוכלכת לאחרים שאולי יבואו ואולי לא?}
ההקנטות חסרות ההגיון הללו תואמות להפליא את דפוס הפעולה של סוכני שב"כ כדוגמת אבישי רביב המכונה "שמפניה" מפעילו של יגאל עמיר.
אין לו שום קשר לדת. אל תתן לו גישה לחייך. ראה הוזהרת. |
|
|
|
...
|
אני
| |
05:59 1/05/2008
|
הוא רוצה שתיחשף ותתגלה, כי יהודים חכמים כמוך מהווים איום על הממסד הקומוניסטי. אל תתיחס לתגובות שלו.
ובלי שום קשר אני עדיין מחכה לתגובה על מייל ששלחתי לך לכתובת הדואר שלך. |
|
|
|
השואה היא כאן
|
" האומן "
| |
23:46 30/04/2008
|
הקב"ה יתברך למרות הסתרת פניו השאיר אלפי יהודים שיספרו לדורות הבאים את הסבל שעברו
כמו העבדות שהיתה ביציאת מצרים .
חבל שנשארנו עם קשי עורף שיהודים רבים חושבים
שסיפור יציאת מצרים היתה אגדה ,בתווך של 100
שנה קדימה גם השואה תהיה סיפור "אגדה"
היתכן ששואה חדשה קוראת כאן ואנחנו אטומים,
היתכן שאכילת טריפה של יהודים,מרדף אחר החומר
גילוי עריות,אלימות,שנאה,תוביל לחורבן הבית
התשובה היא כן ,אבל,עד שתל אביב לא תופצץ לא
נוכל להגן על עצמנו,הקב"ה נותן אותותיו לעם ישראל
האטום שבמקום לזעוק לשמים ממלאים עגלות סופר
בבשר ליום העצמאות.
אוי,לנו,מה מחכה לנו בפתח ,בסדום הקב"ה שמע
את זעקת הנערה שעברה עינוי קשה,במצרים
הקב"ה שמע את זעקת ישראל,והיום הזעקה חלשה
ויש לא עלינו צער רב אך לא זעקה.
מה עושים? |
|
|
|
מזדהה עם הכתוב
|
פרלה
| |
04:42 1/05/2008
|
''יום העצמאות'' הוא יום השואה האמיתי. |
|
|
|
לכו כבר!
|
הממתין
| |
21:56 30/04/2008
|
מתברר שהידיעות המשמחות היו מוקדמות. הם עוד איתנו, הפסקודנייקים. נמאס מכם!! לכו כבר!! |
|
|
|
תשמעו מה לבני הארמית הרמאית הכלבה ימ"ש תלמידתו של פרס ימ"ש אומרת
|
לא יאמן!
| |
21:07 30/04/2008
|
אני גאה גם בעם היהודי "הגלותי", העם שלא אחז בחרב בזמן הקובע ושילם בשואה הנוראה, הוא העם שייצג וסימל את הערכים האנושיים שנשא עמו והנחיל לתרבות המערב.
היא גאה ביהודים שמקריבים את עצמם למולך.
היא רואה בזה "ערכים", בהקרבת יהודים למוות !!
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/174532
גם פרס אמר דברים דומים בטקס באושוויץ מבלי שאף אחד ביקש ממנו:
" נקמה... נקמההה!!!????
נקמה זה להיות חבר קיבוץ מהמניין... כמו (וכאן באה רשימה מכובדת של אוכלי חזיר שקץ ועכבר..)
זוהי נקמה!!
לא נקמה נאצית !!
אל לנו לנקום !!"
|
|
|
|
אני מקווה שדבריי אלה - יחישו את בוא המשיח האמיתי עלינו ועל בית ישראל - מכתב לכל הנכנסים
|
אלעד הקטון
| |
20:32 30/04/2008
|
אחרי הרבה זמן בשורה טובה, אחרי זמן של מחשבה אני מציג לכם את דעתי לגבי המשיח
אחרי זמן רב של מחשבה - הגעתי למסקנות מסויימות לגבי המשיח -
אחד משמותיו של המשיח הוא ''''ילד'''' וגם ''''ילדים'''' כלומר שאור המשיח מופיע בפני הילדים וזה דבר מפורסם בחסידות שכל ילד נקרא משיח של הבית (ספר מגולה לגאולה)
א. והצדיק שהכי מתאים לדמות ה''''ילדים'''' הוא הבעל שם טוב - והוא לדעתי הסופית משיח בן דוד כלומר המשיח בן דוד הוא רבי ישראל הבעל שם טוב הט'''' והק'''' - זו דעתי הקטנה
ב. ולגבי הרבי מילובבוטש להשערתי אחרי מחשבה אני חושב שהרבי הוא גלגול של דניאל הנביא שכתוב בו שאם הוא מן המתים (המשיח) הוא דניאל ואכן הרבי היה דמות ענקית בעולם היהודי בכל הזמנים ועוד רבות ידובר עליו לתאר את גודל מעלתו.
להשערתי הרבי מילובביץ'''' הוא משיח בן יוסף - כלומר הוא נשיא דורנו ומשיח שבדורנו - אבל משיח בן דוד הוא לא כי אם לדעתי הבעל שם טוב
אבל לדעתי הבעל שם טוב הוא משיח בן דוד- והוא אמר על עצמו שהוא נפש דוד- הוא האדם היחיד שעונה להגדרה זו של ''''ילדים'''' כשם המשיח.
והדבר גם מתאים להגדרה שמשיח בן יוסף יקרב את כולם לה'' וילמדם תורה (הרבי מילובביטש זכרו המבורך) שבזכותו מתקרבים רבבות יהודים מידי יום לה'' גם היום רק על ידי ראיית פני קודשו וכך מתקרבים לה'' ותורתו ומשיח בן דוד הוא הבא בסיום לגאול את העם במפתיע ובהסח הדעת כמו שכתוב שלושה באים בהסח הדעת (במפתיע) עקרב מציאה ומשיח (בן דוד לדעתי) והוא הבעל שם טוב משיח בן דוד הקדוש והצדיק הנקרא ''ילד'' ו''ילדים''
לגבי איך הוא יבוא אולי הוא יבוא בדמות אדם שאנו מכירים אולי הבעל שם טוב יבוא בצורת אדם מישראל או כמו שהוא ממש, אבל זה אני כבר לא יודע ואיני יכול לדעת.
א. תוספות להשערה שהרבי משיח בן יוסף- דברי הרב המקובל שמעון דהן שאמר שהרבי מיליובביטש הוא משיח בן יוסף.
ב. ולגבי הדעה שהבעל שם טוב הוא משיח בן דוד , אפשר להסביר גם לפי המציאה של הצופן התנכ"י בדילוגי אותיות-הצירוף "שם המשיח", נמצא ליד המילה "ישראל" בתורה בפרשה שיעקב נלחם במלאך- כלומר ששם המשיח הוא ישראל וזה סימוך אחד בזמן הזה , והוא גילוי עכשווי, ואפשר ללמוד גם מזה (מכאן) שהבעל שם טוב הוא נפש המשיח.
|
|
|
|
יום השואה
|
SPiRiT
| |
20:09 30/04/2008
|
"הבט משמיים,
וראה,
כי היינו לעג וקלס בגויים.
נחשבנו כצאן,
לטבח יובל,
להרוג, ולאבד, ולמכה ולחרפה.
ובכל זאת שימך לא שכחנו,
אנא, אל תשכחנו..." |
|
|
|
פורוש: לבטל אכילת טריפות במסעות לפולין
|
ע7
| |
21:14 30/04/2008
|
ילדים שנוסעים למסעות פריצות בפולין אוכלים טריפות ונבלות באישור משרד החינוך.
ויש אומרים שמבשר היהודים ועצמותיהם בשואה הפיקו ורקחו כל מיני שמנים וג''לטין בכמויות מסחריות שבהם משתמשים עד היום לתעשיית הקוסמטיקה, המזון ועוד...
מי יודע, אולי הילדים המפונקים טועמים בכל זאת ''טעם יהודי''.
ממש חוויה קולינארית חינוכית.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/174427 |
|
|
|
סבוני "דאב"- לידיעתכם!!
|
גילה
| |
23:23 30/04/2008
|
מפעל "דאב" הפיק סבונים משומן אדם (יהודים כמובן).
|
|
|
|
השואה זה יום של עבודה זרה בדיוק כמו המימונה
|
שושו השועל
| |
21:17 30/04/2008
|
הרי השואה האמיתית קורית היום לנגד עיננו בחסות מדינת ישראל. |
|
|
|
מימונה זה לא ע"ז כי אם חג האמונה שביעי של פסח סעודת משיח
|
הקטן
| |
21:27 30/04/2008
|
מימונה הוא זמן של גילוי אור משיח בעולם
ויום השואה הלוואי יבוא משיח ביום זה ואז תהיה נחמה בכפליים ושבעתיים ''וניחמתים מיגונם'' - באופן סמלי ביום זה תבוא הנחמה השלימה בבניין בית הבחירה ובביאת גואל במהרה בימינו . אמן . |
|
|
|
הרמב"ם הספרדי לא הזכיר שום מימונה
|
ספרדי
| |
04:52 1/05/2008
|
הרס"ג לפניו לא הזכיר, המרן בית יוסף לא ציין "חג" כזה.
כל חכמי ספרד לא הזכירו את הע"ז הזאת.
|
|
|
|
אני לא מסכים להתנגדות שלכם למדינה
|
והשם יציל
| |
22:00 30/04/2008
|
זו טעות שלכם שאתם מתנגדים למדינה מהיסוד, כי ההתנגדות לא צריכה להיות מהיסוד , לכלי אלא למעשים - אפשר להתנגד למעשים אך לא לכלי - כי המדינה היא רק מדינה, כמו שזה נשמע, היא רק כלי , לכן אין מה לבזות את המדינה , כי בעצם לא אמרתם כלום ,- העניין הוא שיש לגנות את המעשים הנעשים במדינה ולא את הקמת המדינה שהיא מעשה לגיטימי ואף נחוץ מאין כמוהו ואף אתם ואני יודע זאת- כי בלי פעולות בירוקרטיות היה קשה לנו לחיות כאן בלי חשמל מיים בניינין וכו''
אז תפסיקו עם מילים ללא תוכן |
|
|
|
אני לא מסכים להתנגדות שלכם למדינה
|
והשם יציל
| |
22:00 30/04/2008
|
זו טעות שלכם שאתם מתנגדים למדינה מהיסוד, כי ההתנגדות לא צריכה להיות מהיסוד , לכלי אלא למעשים - אפשר להתנגד למעשים אך לא לכלי - כי המדינה היא רק מדינה, כמו שזה נשמע, היא רק כלי , לכן אין מה לבזות את המדינה , כי בעצם לא אמרתם כלום ,- העניין הוא שיש לגנות את המעשים הנעשים במדינה ולא את הקמת המדינה שהיא מעשה לגיטימי ואף נחוץ מאין כמוהו ואף אתם ואני יודע זאת- כי בלי פעולות בירוקרטיות היה קשה לנו לחיות כאן בלי חשמל מיים בניינין וכו''
אז תפסיקו עם מילים ללא תוכן |
|
|
|
אל תתייחס אליו. הוא פשוט חייב שיהיה לו על מה לבכות
|
גיא
| |
14:59 1/05/2008
|
גם אם הוא היה בגן עדן הוא בטח היה בוכה שהשמיים לא מספיק כחולים בשבילו והעצים לא מספיק גבוהים.
הוא בכיין ואין צורך לקחת אותו ברצינות...
"...אני צריך אוייב חדש כדי לראות בדיוק מה אין לי ולשנוא ..."
http://stage.co.il/Stories/537293592
(ק.ה.) |
|
|
|
אם אשכחך ירושלים
|
SPiRiT
| |
14:48 30/04/2008
|
http://www.youtube.com/watch?v=0bkexOldqhI |
|
|
|
ספיריט אתה בחור מקסים
|
אלעד הקטן
| |
14:50 30/04/2008
|
אני חייב לומר שמעולם לא ראיתי אותך אבל אני מרגיש אותך ואת דמותך ואת דמות החברים כאן וחייב לומר לך שאתה בגן עדן אתה כל כך אהוב לדעתי כל כך אהוב וטוב ה'' יברך אותך אתה לא יודע כמה אתה משמח אותי |
|
|
|
תודה אלעד
|
SPiRiT
| |
14:59 30/04/2008
|
רק אל תקבל רושם שגוי.
לא גן עדן ולא נעליים.
אדמה ותולעים - כן.
|
|
|
|
לא נכון אתה כולך גן עדן
|
......
| |
15:18 30/04/2008
|
הרגשתי את זה
הנשמה היא נצחית , הישארות הנפש אתה זוכר ?
המוות הוא חזיון שווא (הרב קוק) מה שנקרא מוות הוא התעצמות החיים .. (הרב קוק |
|
|
|
אחרי הרבה זמן בשורה טובה, אחרי זמן של מחשבה אני מציג לכם את דעתי לגבי המשיח
|
אלעד הקטן
| |
12:10 30/04/2008
|
אחרי זמן רב של מחשבה - הגעתי למסקנות מסויימות לגבי המשיח -
אחדמ משמותיו של המשיח הוא ''ילד'' וגם ''ילדים'' כלומר שאור המשיח מופיע בפני הילדים וזה דבר מפורסם בחסידות שכל ילד נקרא משיח של הבית (ספר מגולה לגאולה)
א. והצדיק שהכי מתאים לדמות ה''ילדים'' הוא הבעל שם טוב - והוא לדעתי הסופית משיח בן דוד כלומר המשיח בן דוד הוא רבי ישראל הבעל שם טוב הט'' והק'' - זו דעתי הקטנה
ולגבי הרבי מילובבוטש להשערתי אחרי מחשבה אני חושב שהרבי הוא גלגול של דניאל הנביא שכתוב בו שאם הוא מן המתים (המשיח) הוא דניאל ואכן הרבי היה דמות ענקית בעולם היהודי בכל הזמנים ועוד רבות ידובר עליו לתאר את גודל מעלתו.
להשערתי הרבי מילובביץ'' הוא משיח בן יוסף - כלומר הוא נשיא דורנו ומשיח שבדורנו - אבל משיח בן דוד הוא לא כי אם לדעתי הבעל שם טוב
אבל לדעתי הבעל שם טוב הוא משיח בן דוד- והוא אמר על עצמו שהוא נפש דוד- הוא האדם היחיד שעונה להגדרה זו של ''ילדים'' כשם המשיח.
לגבי איך הוא יבוא אולי הוא יבוא בדמות אדם שאנו מכירים אולי הבעל שם טוב יבוא בצורת יהושע מאירי כמו שההשערה כיום - אבל זה אני כבר לא יודע ואיני יכול לדעת. |
|
|
|
תוספת - והסבר- לציבור המתעניינים בגילויי החדש
|
אלעד הקטון
| |
14:36 30/04/2008
|
והדבר גם מתאים להגדרה שמשיח בן יוסף יקרב את כולם לה'' וילמדם תורה (הרבי מילובביטש זכרו המבורך) שבזכותו מתקרבים רבבות יהודים מידי יום לה'' גם היום רק על ידי ראיית פני קודשו וכך מתקרבים לה'' ותורתו ומשיח בן דוד הוא הבא בסיום לגאול את העם במפתיע ובהסח הדעת כמו שכתוב שלושה באים בהסח הדעת (במפתיע) עקרב מציאה ומשיח (בן דוד לדעתי) והוא הבעל שם טוב משיח בן דוד הקדוש והצדיק הנקרא ''ילד'' ו''ילדים'' |
|
|
|
- תודה למגיב על הידע המעניין - תוספת חדשה - מקורות וחיזוקים לדעתי הקטנה זו
|
אלעד הקטן
| |
20:27 30/04/2008
|
א. תוספות להשערה שהרבי משיח בן יוסף- דברי הרב המקובל שמעון דהן שאמר שהרבי מיליובביטש הוא משיח בן יוסף.
ב. ולגבי הדעה שהבעל שם טוב הוא משיח בן דוד , אפשר להסביר גם לפי המציאה של הצופן התנכ"י בערך "שם המשיח" נמצא ליד המילה "ישראל" בתורה בפרשה שיעקב נלחם במלאך- כלומר ששם המשיח הוא ישראל וזה סימוך אחד בזמן הזה , והוא גילוי עכשווי, אולי ללמוד מזה שהבעל שם טוב הוא נפש המשיח.
|
|
|
|
מ.י.ד. = מ.שה י.שראל ד.וד.
|
מפי הרבי מחב"ד
| |
18:51 30/04/2008
|
הרבי דיבר על עצמו כממלא מקום
או יושב על כס הבעש"ט.
גואל ראשון הוא גואל אחרון -
זה נאמר על משה רבינו -
המשיח בהשתלמותו נהיה רעיא מהימנא הוא משה רבינו לפי הזוהר.
הרבי הסביר את כל הדברים האלה וקבע את ראשי התיבות כדלהלן:
משה - רבינו
ישראל - בעל שם טוב
דוד - מלכא משיחא.
וזה הסדר של הנשמות הללו בגאולה:
תורתו של משה רבינו,
בדרך הבעש"ט,
דוד המלך המשיח.
מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו - זה היה המוטו של הרבי בשנת תש"נ.
קאפיש?
|
|